مقايسه درب و پنجره هاي چوبي ، آلومينيمي و UPVC

پنجره هاي چوبي : چوب سرما و گرما را عبور نمي دهد. اما چوب خاصيت شكنندگي و سوراخ شدن دارد. بنابراين در طول زمان به خصوص در قسمتهاي خارجي ترك خورده و مي شكند.

پنجره هاي آلومينيمي : پنجره هاي آلومينيمي داراي عمر بيشتري نسبت به چوب بوده و همچنين سبكتر و نازكتر است. حمل و نصب ساده تري نيز دارد. اما عايق نبوده و در نتيجه گرما را هدر داده، سرما را به داخل راه داده و عرق مي كند. آلومينيم يك فلز بوده و در مقابل خوردگي و زنگ زدگي آسيب پذير است و به مرور زمان آسيب پذيرتر مي شود.

تورفتگي و خراش خوردگي آلومينيم قابل تعمير نبوده و بايد كلاً تعويض گردد. گوشه هاي دربها و پنجره هاي آلومينيمي به صورت مكانيكي به يكديگر متصل مي شوند كه باعث آسيب پذيري آن در برابر تغيير شكل خواهد بود.

پنجره هاي UPVC : پنجره هاي UPVC از ماده سخت و محكم UPVC ساخته شده است. شكل چند    محفظه اي آن باعث مي شود در مقابل هدر رفتن گرما و سرما و تعريق مقاوم باشد. UPVC زمانيكه در برابر گرما و سرماي خيلي زياد قرار مي گيرد تغيير شكل نمي دهد. هسته فلزي آن تضمين مي كند كه UPVC فرم و پايداري خود را حفظ مي كند. گوشه هاي دربها و پنجره هاي UPVC به صورت مكانيكي بهم متصل نمي شوند بلكه به يكديگر جوش داده مي شوند كه باعث مي گردد درب يا پنجره به صورت يك قالب بهم پيوسته و يك تكه باشد.



نظرات شما عزیزان:

نینا
ساعت12:26---7 تير 1392
سلام.ممنون که سر زدی.وب خوبی داری.موفق باشی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, | 11:1 | نویسنده : کامل عزیزیان 3664 184 0914 |
  • نمونه سوال
  • قالب پرشین بلاگ